Sunday, October 31, 2010

Kisah Aku dan Dia 1

abg....
gud luck ek exam sok...
all da bez...
wat yg terbaik k....
ayg sntiase doakn dr cni....

ermm.....walaupun hbngan kitaorg nmpak cm ok je...
tp sbnarnye xde la cm 2...
aku slalu menimbulkan masalah...
huhuhuuhuhu...
kesian dia...
aku sayang dia sngat2....
dia dpat than n trime sgale kerenah aku...
thanx abg....

bru smalam aku gadoh ngan dia...
aku mmg xpham dia...
aku cm xleh trime dia...
sume org pun ade assignment..
tp bleh je spend mase utk kapel dorg...
ayg cme nk abg spend mase utk ayg...

aku tau dia bnyak assignment tp aku cm xleh nk trime..
aku nk dia sntiase ngan aku..
tp dia asyik ngan assignment dia...
smpai kol 5 pagi pun ade gak..
aku xske idop cm 2 la...
abg pham kn.....

aku sngat bahagia ngan dia...
aku bersyukur sngat dpat knal ngan dia....
thanx huda sbb knalkn kitaorg..
hehehe...:)

abg..
ayg syg abg k...
love u....
:)

No comments:

Post a Comment