Sunday, January 23, 2011

CINTA JARAK JAUH..

btol ke kate org,cinta jarak jauh nie x kekal lame????huuhuh...:(  tkotnye cm 2...xnk la...emm....sbnarney cinte jarak jauh nie bnyak sngat dugaannye..btol..kalo x cya ..cube korg try..yela kn...sorg kat cni..sorg kat sane...msti timbul rase nk cri org lain..knfirm..hehehe...tp dngan cinta jaraka jauh nie...kite leh uji kesetiaan seseorg 2 kat kite..:) kalo dia setia,dia still tnggu kite..kalo x...huhuhu..nmpak sngat la dia nie bkan jnis yg setia...
aku nk cite pengalaman aku plak...hehe....wk2 mule2 rase pengalaman cinte jarak jauh nie mmg sakit sngat...yela kn...kite x tau ape dia wat kat sne kn...ntah2 nga dating ngan pompuan lain...tp aku kuatkn hati aku kate yg dia xde pompuan...and aku kat cni plak. rase cm sunyi je..yela kn..sape x snyi kn..
emm....aku slau tduh dia ade pompuan lain..tp hakikatnye ntah la....huhu...soory ye syg....emm....smakin jauh kitaorg,smakin jrang cntct..almaklum la kn..dua2 dok kat u..msti la bz..tp xpela..biar dua2 berjaye dlu..pas 2 bru pkir hal lain..heheheehe...2 pon kalo kitaorg still berthan la...aku mmg syg dia..tp dia>>ntah la..kalo dia crang pon bkannye aku tau..tp arap2 dia setia la....
kalo korg dh mengalami cinta jaraka jauh nie crite la...tp kn kalo cinta jarak jauh nie kn..mmg bez..lbih2 lg ble lame x jmpe..gile lpas rindu la bile dapt jmpe..hehehe...tp aku x berkesempatan lg nk jmpe...ape la nsib bdan..xpela...rehda je....mngkin ade hikmahnye..lg lame xjmpe lg bgos..lg mendalam rindu...:)

          

No comments:

Post a Comment